Ik weet het nummer niet, help??

Ik hoorde laatst en nummer, en kan er niet achter komen hoe die heet!
Het was een rap nummer waar ook steeds een lief kinder stem in voor kwam? Hopelijk is dit genoeg???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.3K

Antwoorden (7)

Misschien chris brown- yeah 3x. Maar dat is niet echt rap..... Of im coming home
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slaap van the opposites??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En Eva de Roovere
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opposites heeft nooit met Eva de Roovere gewerkt dat lied van Eva de Roovere was met Diggy Dex...
Jay-Z - Hard Knock Life?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jack Parow: I miss?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat dacht ik ook ;-)
Lighters van Bad Meets Evil misschien?
Dat is met Bruno Mars en Eminem. Nou is Bruno Mars wel niet bepaald een kind, maar hij heeft niet echt een hele erge mannenstem. En daar bedoel ik niet mee dat hij als een vrouw of kind klinkt, maar het is soms vrij hoog gezongen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was het engels of nederlands? Oud? Ik kan wel heel veel titels gaan typen maar dat heeft niet echt nut denk ik haha. Eminem heeft wel veel liedjes met dingen erin verwerkt?..